Kiedy zawini konektor
Jeżeli zawinił konektor, to należy go precyzyjnie przylutować. W żadnym wypadku nie przyklejać!. Musi on bowiem być połączony z końcówkami nitek grzewczych bez zastrzeżeń pod względem elektrycznym. Przylutowanie konektora nie jest jednak czynnością tak prostą jakby się wydawało. Nie da się tego zrobić wewnątrz samochodu, ponieważ cyna kapie w dół, a konektor nie chce „przykleić się do szyby. W przypadku samochodów typu kombi lub samochodów trzy- i pięciodrzwiowych należy zdemontować tylną klapę samochodu i ułożyć ją na stole, a następnie przystąpić do procesu lutowania. Trzeba jednak uważać, aby nie doprowadzić do przegrzania, a w rezultacie uszkodzenia pasków grzewczych. Więcej jest zabiegu w przypadku samochodów typu sedan, wtedy bowiem trzeba zdemontować szybę tylną, a po zakończonym procesie lutowania wkleić ją z powrotem.